28.8.2011

Look at the stars.

Yääy mulle tuli ikävä kesää.. Sillo oli lämmintä ja hauskaa ♥
mutta palataampa tähän päivään..Joonii meille piti tulla tänää kaymää isin sukulaisia!!
en toki ollu heti sillee voi jumalauti ja lähin lenkille :))
Aah se teki hyvää juosta tuol metäs.. ois pitäny lähtee tänää puntille mut en ois jaksanu siel olla 15.30-20.00..
Yää huomen lääkäriin 13.10 ei kiinnostas yhtää mennä sinne -.-
mut joo voisin rupee kertoo mun unista jotka on "VÄHÄ" älyvapaita ja kieroutuneit :))
Mut joo se mun uni alko näi et : minä,mun sisko ja muru ja ysk tyyppi oltii muwulla kylässä no sit mun pikkusisko ja se tyyppi menee säätä jotaki mun muwun mutsin huoneeseen >:oo no sit muwu on mulle sillee leikkaa mun hiukset kaljuks sit mä katon sitä vähä aikaa sillee O__O ja rupeen ajaa sen päätä kaljuks XD no sitte ku sen pää oli ajeltu ni sit se sanoo et mun pitää liimata sen päähän pinkki peruukki!♥ ja sit se uni loppuu nii et me rakasinkaa ratsastetaa aasilla valtamerellä :)
 Joo älkää kysykö kirjotin nyt jotakikku oli vähä tylsää 8)
Mutta nyyt vois jatkaa lukemista ja kirjottamista ja kuunnella musaa <3

1 kommentti: