1.9.2011

the snowed-up drawing-room.

Äää. ei oo oikein ehtiny kirjottamaan tänne :(( koska on ollu paljo tekemistä no mut alotetaa
tiistai: mulla ei ollukkaa sitä RTG:tä sillo kku äiti siirs ajan keskiviikolle :))joo ja no sillo ei tapahtunu mitää:))

Keskiviikkona: mul oli liksaa ja huomasin et juoksemisest tulee hyvä olo ku juoksee oikeeta "vauhtia" :))
 no joo mut silt mul oli se RTG klo:12.30 ,no sit äiti haki mut koulustjo 11.30♥ Ja mun PAKETTI oli tulllu <3<3 
No me lähettii sit mutsinkaa ajamaa hpj... no ku kello oli vast 12.00 ni me käytii ostaa piikkareihin piikit (koska 14.09.2011 on kisat!eoeoeoeo!ne kusee :o) no sit me lähettii 12.20  hpj:n lääkäriin :)) siel me sit ootettii et pääsis rtg:hen aika oli 12.30 mut pääsin sinne vasta 13.10 oli ajat vähää myöhässä .____. no pääsin sinne sisälle ja rgt:oli otettu ni se rupee hössää se lääkäri mun pituudest :o  se oli ite mua lyhyempi >8DD
no mutta joo sitte lähettii ostaa Diceen tarvikkeita :)) no joo sitte lähettii kotii ja mä värjäsin mun hiukset joten ne on nyt ne on pinkki blondit ku en oo kerenny värjää viel vihreeks :)
jooo eli se on nut tommone jännä :))
No mutta  kumminki sit 16.45 lähettii lotankaa järjestää dicee ooeoeo oli muuten paras moppeli dice 3 vuoteen ;))
 Tänää: No koulus oli perus paskaa jota ei jaksanu ja sit tuotanoiii tuli kutsu Mangneettikuvauksii eoe!♥
yääy päätä särkee ja pitäs värjätä se vihreeki >:))
huomen ei ois kouluu ku on taksvärkki ja sit ehk krissenkaa Skobal HPJ!♥
mutta ei sen enempää nyt tähän postaukseen .______.♥
HHÄHÄHÄHÄHÄ! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti