4.12.2011

Merry christmas♥

Miks mulle tuli nyt tämmönen joulufiilis ;____;♥

 Koska nyt ootan et ois joulu! Varmaa johtuu näistä parista viime päivästä...
pitäis ostaa paaljo lahjoja kaikille ihanille..
Mä rakastan teitä enkä haluu menettää ketää teistä!<3

Pitäis koristella oma huone ja kaikkee muuta pitäis laittaa jouluvalot jne... <3

-nyt pitäis keksii noille kaikille ihanille ihmisille kivat lahjat  mut en tiiä mitä :c

--> sittekku pääsen kotiin ni laitan mun huoneen joulu kuntoon c:

sitte huomenna kouluun <3
 näkee rakkaat..

Sitte rakas kulta meille ;__; Btw.. en tiiä mitä ostan sille lahjaks ;cc


Ostin eile huulikoruja c:
vois tyyliin tehä jotaki jänniä juttuja cc:
Tää mun tän päiväne Blogi on vähä sekainen XD älkää välittäkö oon vähä sekasin ku on ollu jänniä päiviä nyt..



-Tajusin tässä et miten ihminen voi ollakkaa näin onnelline,
et jotkut pikku asiat voi tehä ihmisen näin onnelliseks ;___;

Sitte vähä enne joulua voi leipoo pipareita♥
Omnomnom... Rakastan pipareita c:

Mut mä kuittaan tältä päivältä ...
~ Jasu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti