26.9.2012

unfair life.... hölölölölölööö



 




















 

täs teille..............................................................
heippa pojat : )
 kertokaapa mulle otanko snakebitesit vaiko dolphinbitesit vaiko toho keskelle
yhen ;__; vai sit bridgen : ) no tos on nyt jotain epä määräisiä kuvia teille :cc muttamutta kumminkin
koulun on kivaa, mut mua rasittaa se et joka päivä pitää mennä samaa kautta kouluun ja näkyy
vaan samat maisemat ja sillee :cc itku ;__; mutta kummikki siel on kivaa vaik en jaksaiskaa
rupee rullaan permiksiä ^_____________^  pitäis mennä kaupungille chilliiin
Romanin ja Samulin kans niinku joka päivä koska Reetta on kipee ;__;♥ yhy 
muttamutta kertokaapa mulle mitä rupeen kirjottaa tänne :O
mut nyt heippa ;__;♥
♥:lla jasu

14 kommenttia:

  1. aivan järkyttävät kulmat :D miks piirrät ne noi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska mä haluun järkyttää sua :D:D:D:D:D:D:D:DD

      Poista
  2. miks oot noi söpö ? :c♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja vidud miks kukaa ei vastaa mitkä lävärit laitan ;C

      Poista
  3. okei mä vastaan, ota snaket tai dolphinbitesit :3

    VastaaPoista
  4. Hmm.. Mun mielestä snakebitesit! :33

    VastaaPoista
  5. Dolphinbitesit tai sitte toho keskelle:) BRIDGE EHDOTTOMASTI JOSKUS!:D ja ää jee mää on iha fiiliksis täälä sairaana koska...MUT MAINITTII EKAA KERTAA JOSSAI BLOGISSA x))

    VastaaPoista
  6. älä laita mitään uutta, imo sopii paremmin noin D:

    VastaaPoista
  7. Tee se huonepostaus mistä joskus puhuttiin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. teen sittekku muutan täs kohta kummikki ni sitte vasta :DDDD

      Poista
  8. Dolphinbitesit o iha sairaan kivat ;o ja erilaiset :)-siru

    VastaaPoista