31.3.2013

päästäksesi alkuun lopeta puhuminen ja aloita tekeminen















heippa hei.. mulla on tääs tällänen ulkonäkö kriiisi.... yh haluaisin muuttua ulkonäöllisesti paljon... haluaisin värjätä mun hiukset, tilata pidennykset yms,yms.hiukset värjäisin pinkki violeteiks tai pinkki sinisiksi .__. + 30-40 cm pidennykset... rahaa palaa jejejejejee... pitäis lävistää itee jnejnejne... yh miksi on niin vaikeaaaaa :c Taas kerran mun angstaamista siitä kuinka haluan muuttua ulkonäöllisesti plaaplaa, no ehkä on aika muuttua jotenkin muttei mun mielestä mun omassa tyylissä ole paljoa vikaa mutta jotenkin edes .Sain jälleen kerran uudet piilarit, entisille kävi jotenkin huonosti perjantaina : DD onneks on ollu hyviä ilmoja ei oo ollu liian kylmä ainakaan :D .. näin kaikkia kiinnostaa,tietona oon innostunu käyttään huulipunaa tai siis mun isosisko anto sen mullekku olin sillee ;___; tää on söpön värinen ja vieläpä ihan uusi .. eli siis  Rimmel merkkinen: Tell no one 030 ♥ uusi rakkaani ...  tällä hetkellä minulla ei kyllä yhtään raksuta mitä mä tänne kirjottelisin :c no mutta jos mä jatkaisin tätä mietiskelyä ja lähtisin leikkaamaan tuomaksen hiukset joten hyvästi <3

1 kommentti: