1.12.2013

mitä teit elämässä väärin, oliko tää tässä?


















No niin nyt voin taas rauhassa kirjottaa ilman mitään kiirettä, mutta pistää pikku ongelma en tiiä mistä kirjottaisin .___. vähä niinkui ajatus hukassa, oon miettiny et jos blogin pistäis kokonaan jäihin, mut toisaalta se töppäis siihen ku mulla iskee halu kirjottaa tänne. Nonii eli siis oon  alottanu työt Niinalla eli vahin lapsii ku se on työssä oppimassa ja mikko töissä, sitää nyt tässä parin viiko ajan jo puuhaillu, tosiaan olin siellä maatanäkyvissäfestareillakin ja HAUSKAA OLI!! uusia kavereita ja vanhoja kävereita tapasin, oli mahtava viikonloppu, pitkästä aikaa pääs pois täältä räkälästäkin :3 linja-automatka suju vähä huonovointisena mut Riinan seura pelasti kaiken! Se viikonloppu meniki vammailles ja haleja kerätessä onlen varma siitä että ensivuonna uudestaan :3 Kumminkkin sitten maanantaina vahdin niinanlapsia koska olin niin väsynyt etten jaksanut mennä kouluun, loppuviikko meni niinkin että välillä olin koulussa ja välillä taas en... edellinen viikonloppu menikin Netan,Jassun ja Jeren seurassa ja oli hauskaa tai no niin :D! viime viikko oli vähän sekalainen vähän koulua paljon unta ... kokoajan vain odotin että olis perjantai joka vähitellen sitten saapuikin niinkuin amirakin ;___;  oli pitkästä aikaa mukava nähä murua en oikein tiiä miten jaksan ees viikon näkemättä sitä .. kumminki tuntu et viikonloppu meni ku siivil en ees tajunnu, lauantaina vahittiin Mindyä, ja sitten olikin olikin jo tämäpäivä :ccc aina yhtä hankala päästää rakas menemään sinne päälle 400 km päähän :c mutta parasta kumminkin että näen kullan 4 päivän päästä uudelleen ,en jaksa oottaa ensviikon lauantaita koska öäöäöäöäöäää♥BMTH♥♥♥ illalla kävin krissellä kahtoon parijaksoa täydellisiä naisia paras sarja ikinä! mutta yhy kumminkin tää loppuilta suunnillee kuluu datailles ja kattoen tv, joten ensikertaan murut♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti