19.3.2012

I want to be like barbie..

Huh!
Viikko pärjätty ilman Nettaa ja toinen viikko käynistyy ;cc
no mutta sitten 26 pv nähään! PARTYHARD!
PusNus ikävä sua!♥
Eli siis toi otsikko kertoo kaikee:
Haluun näyttää kauniilta ja niin..
Haluisin olla täydellinen,samanlainen kuin muut.
Mutta siis joo pidän omasta tyylistäni,koska haluan silti olla oma itseni,
ja erottua joukosta.
mut välil haluan olla joku muu.
Mä en haluis siltikään haluis olla massa teini.
Ja oon ettiny mun tyyliä pitkään ja tää tuntuis oikeelta.

Mut tänään kävin nooralla ja siel oli sonja!♥
Ne lakkas minu kynnet ja ne on nii saatanaan hienot nyt !♥
Thanks Buddys ;___;♥

 ja näin btw mua ei kannata jättää ksin kovin pitkäks aikaa,
rupeen kelailee ihan hirveesti kaikkeee,
ja en saa iteltäni mielen rauhaa ja
sit vaa oon omist olois ja kelailen kaikkee.!
Joo mä tiiän et tää kuulostaa kliseeltä mut:
olisimpa yhtä kaunis kuin barbi.
koska katoin eilen barbieta

otin eilen ja tänäänkuvia :




My life is all glitter and rainbows
Bitch!♥


Kirjotan taas joskus lisää!♥
See ya!
♥:lla Jasu

 

7 kommenttia:

  1. Aargh, sun hiukses on ihan täydelliset ♥
    voisin tulla ja varastaa )8

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuu nii vaihetaan :O nä on tyhmät :C ♥

      Poista
    2. Joo tuun kylläkiitos!
      mitämitä, just tuommoset söpöisät :C

      Poista
  2. apua ku oot nätti!:)

    meant-2-happen.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. SUN HIUKSET <3<3<3<3<3

    VastaaPoista
  4. gooooosh noi sun hiukset :''3 jotaa niin täydellist oot hyvä ja kaunis ihminen tollaseen ku oot ♥ps. varastan nuo hiusset ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haluanki noi takas koska nyt yh ;__; ikävä niitä

      Poista