12.3.2012

Mah life!

Sori kun en oo kirjotellu taas pitkään aikaan,
mut loma meni Netankanssa viettäen♥
Eli en valita siitä.
ja meille tuli,
 05.03.2012 8kk♥ täyteen.
oon niin onnellinen ku oon löytäny,
Netan kaltaisen ihmisen mun elämään.


Mut nyt 8 faktaa mun elämästä;

1. olen 15- vuotias, pirteähkö tyttö, ja oon noin,
154,5 cm pitkä ja en kasva ja rakastan ruokaa,
mutta pelkään että lihon,nauran paljon vaikka ei naurattaisi,
ja mulla todettiin
masennus tuossa 7lk lopussa mutta nyt olen päässyt,
melkein siitä eroon.


2. Mulla on maailman ihanin tyttöystävä, ja me ollaan
tunnettu vähä päälle 9kk, ja me tavattiin aika jännästi,
eli ollaan nyt oltu yhessä 8kk,1vk♥ ja mä en
vaihtais sitä mistään hinnasta pois.Vaikka välillä,
pelkään että se jättäis mut, mutta niin ei käy.
ja mä en pärjäis ilman sitä koskaan.


3. MÄ en harrasta tällä hetkellä muuta, kuin
näytelmä-kerhoa sitä on joka tiistai jos sitä ei peruta,
mutta huomenna meillä on 4h 45min sitä koska pitää
harjotella lauluja ensiesitystä varten!


4. Mulla on 3 lemmikkiä,
eli kaks kissaa, Pörri ja Elvis ja sitten koira Pluto.
Elvis on mun oma kissa ja muut on koko perheen.
sain elviksen synttärilahjaksi mun siskolta noin 7v. sitten c:


5. Mä _RAKASTA_  kahvia ja kaikkea muuta kofeiinipitoista,
ja rakastan myös erilaisia vaatteita,
ja koruja ja eri asusteita.
mutta suurin rakkauden kohteeni on Paavo Pesusieni,
se on vaan niin ihana sen nauruki on niin sulonen ;___;



6. Mun perheeseen kuuluu äiti,isä,Niina,Janne,Minä,
Kiia,Nea ja peppi.
parhaiten tulen toimeen isosiskoni niinan kanssa,
hänellä on 3 lasta ja ne on yli söpöjä <3

7. Mä olen jo pitkään halunnut muuttaa pois kotoa,
ja nyt se on mahdollista, kun pesuskoulu loppuu,
ja pääsee muualle opiskelemaan.

 
 
8. Olen aina unelmoinut omasta perheestä,
mutta toivon nyt että me voimme Netankaa perustaa sellasen,
haluan ainakin 2 lasta ja eläimiä,
ja omakoti talon mutta näiden kaikkien,
 eteen pitää tehdä paljon töitä 8))



tässä oli nyt 8 faktaa mun elämästä.
joten kirjoittelen myöhemmin lisää.
see ya!
♥:lla jasu

8 kommenttia:

  1. ja mulla todettiin
    masennus tuossa 7lk lopussa mutta nyt olen päässyt,
    melkein siitä eroon. < ja paskat :DDDD angstaat vaa kaiken toiseen blogiis ja tähä esität jotai muuta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no jos sää noi paljo tiiät ni siitä vaan c:,
      se toinen blogi on mulla sisk et sinne voi kirjottaa jos on huono olla jne, koska en haluu sekottaa hyvii ja huonoi osii keskenää 8)

      Poista
    2. Mikä oikeus tolla on tulla aukomaan päätänsä,ihan niikun muilla ei vois olla asiat huonosti,menis jonnekkin muualle^^ :D

      Poista
    3. no sitä minäki mietin 8DD jotkut ei vaa ymmärrä et näistäki voi parantua ^^

      Poista
  2. krhmm huonosti? :DDDD päin vittua sanon minä mut omapahan on ongelmasi, ei se masennus ja viiltely tosta mihinkää oo menossa o:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mistä sä sen tiiät, tunnetko sä mua ees hyvin, mikä sun on mennä sanomaan, et oonko lopettanu viiltelyn :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Joo sä siis oot joku mun tuttu ja tuut tällee aukoo mulle anona ku et muute uskalla tulla valittaa mulle mtn... eikö?

      Poista