9.5.2013

one bitch, two whores, three princess,four players, one coach.









Tuli tässä vähäaikaa sitte alotettua pyöräilykausiki! hyvä minä! Mutta mitäs muuta tässä pitkän aijan sisällä on käyny, oon ollu koulussa ja tiistaina kävin Nivalassa haastatteluissa sinne kouluun musta ainakin tuntu et se meni ihan hyvin c: mutta eilinen meni kaverilla kyläillessä mukavassa porukassa vaikka olinkin vasta 06:11 tääl niinalla aamulla : DD pojot sille et lähin sinne jo 21 ja jotaki :DD Eipä mua paljoo kiinnostas mennä perjantaina kotia käymää pyhpah en sinne mee, mun ei tekis mieli astuakkaa reisjärvelle,koska paskanpuhujien ihimemaa ajatella että kohta on jo se BMTH:n keikka oikeestaan enää n.5 päivää ;__; love it!  Siellä sit nään kaikkia kivoi tyyppei.ah nam en jaksa oottaa sitä! Ja anteeksi että raiskasin silmänne noilla kuvilla mutta kun mulla ei ollu muutakaa :c joo ja mietin täs et HUOMENNA ei ole koulua et mitä mä tekisin :DDD tell me :c Mutta haluisin tietää millasista postauksista te tykkäätte nii voisin kehittää itteeni tässä kirjottamisessa :3 Mietin myös sitä et kuin hyväksikäytettävä ihminen oon ku oon nii kiltti ja sillain. mut eipä mulla muuta ja pitäkää hauskaa ja eläkää vapaana rakkaat 

12 kommenttia:

  1. Pikkase muuttunu ulkoasu?:---D Tykkään :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oot siis lukenu aijemmin mun blogia :33 aaw hyvä et tykkäät kävi tylsäks se edelline c:

      Poista
  2. apua oot sulonen ._.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höpöhöpö oothaan shh :c

      Poista
    2. aaaw kuka oot höpsöliini ;__;

      Poista
    3. leikitään etten oo kukaan :c

      Poista
    4. no oon vaan sellanen tyyppi josta ois ehkä kiva tutustua suhun :c

      Poista
    5. miksi ehkä? no sitten sinu pittää olla rohkia ja tulla puhumaan minulle facessa tai jossakin :3

      Poista
    6. missä kaikkialla käyt :c

      Poista
    7. riippuu mitä tarkotat tolla :oo anteeks oon vähä tyhmä

      Poista