2.5.2013

I just wanna go someplace where no one know my name.











26.1.2011 oonko ees muuttunu?

Sinne se vappu meni! oli kyllä hauskaa ja putki oli päällä kauankin,tuli otettua vähän enemmän kuin olisi ollut sallittua c: mutta käyhän tuokin mulle,pe-su ja sitte tiistai parhaassa seurassa! Ja tälläkään kertaa en mustelmilta säilynyt niitä löytyy jaloista ja kaikkialta kuolen nauruun täällä :DD En menny tiistaina kouluunkaan koska olisi ollu vain jtn hiusten laittamista joten ei ollu mitää järkee lähtä sinne D: Noh kummikki huomenna Nupolle puhumaan ihmisille jeje kiinnostuskiikarit messii vaa.. Oon tosiaan huomannu etten selviä tästä elämästä ilman minkäänlaisia kolhuja itseeni, tai sitäkin on  tullu mietittyä että miksi juuri minä joudun kaiken Draaman keskelle tai miten onnistun saamaan itseni kaikenlaisiin sotkuihin juomareissujen jälkeen :DD Noh mutta kumminkin huomenna taas junalla kokkolaan <3 Kuten varmaan kultaseni huomaatte blogini ulkoasu muuttui pitkän ajan jälkeen myös otsikkonikin :3 toivottavasti pidätte tästä uudesta ulkoasusta ;__; mutta ajatella niin 2vk ja ON BMTH KEIKKA JA MÄÄ KUOLEN LOPULLISESTI! ja sinne meen Jeren seurassa <3 Ja näkee monia ihania tuttavuuksia jeij <3  huomasin muuten et mulla on toi sama kaulakoru kaulassa mikä mulla on tossa alimassa kuvassa .__: sain sen joskus Janinalta tuljaisiksi ulkomailta ja edelleen on tallessa! <3 ja ajatella että kohta 1 vuosi parturikampaaja opintoja on käyty kaikkien pienten ongelmakivien kautta maaliin :3 muuta menen nyt nukkumaan joten hyvää yötä rakkaani <3 ja laittakaa mulle postaus ideoita kiitos murut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti