14.6.2013

Hei suomineidot mä oon täällä taas.

















oon rakastunu toho kisuun ;w;

Wääää kesää kuluu ja miau <33 okei siis oonhan mä ollu krissenkaa täs taas ja muide ihanienkaa biitsillä, ja tullu vahdittua lapsia lisää c: ja Juhannukseksi olis tiedossa 3päiväksi liputki halvalla ;)) <3 ihanaa ja sinnekki sitte taas krissenkaa ja muide ihanie :3 huomenna ois mökki baardit ja sillee. Ja muutenha viikonloppu meneeki varmaa valmistelles Pipen rippijuhlia. Mulla on taas tälläne hirvee olo et haluan KISSANPENNUN maauuw ku mun sisko haki tänää itelle sellasen nii tuli entistä enemmä sellane olo, okei olishan mulla niitäki 2kpl tiedossa että en tiiä kumman ottais mut poika kissa se olis c: .. piupau mul loppuu nyt kaikki ideat kirjottamiseen ihan kokonaa  D:  Mun jalat on taas vaihteeks ottanu osumaa eilen, en ymmärrä miks musta tulee aina hirvee hihhuli ku mää jottai vähäsen otan, mun tekee mieli aina kiipeille ja kieriä kaikkialla :D JA kaiken huippu tänään mä pääsin Nivalan Rakennusalalle sitte kouluu here i come !! Mutta nyt loppu ideat kirjoittamiseen ja muutenkin joten hyviä öitä kaikki rakkaat,nähkää ihanista ihmisitä unia *pus <3 ps. ottakaa muhun yhteyttä ;)

3 kommenttia:

  1. piupau, kuin söpö on toi kissanpentu;_;<3

    VastaaPoista
  2. ouuu däääm :3 ihana blogi! oon pari päivää ettinyt jotain kiinnostavia mutta nothing found, ja sitten tämä sun blogi, nam! :)

    VastaaPoista