11.6.2013

life is fucked anyway?

































Mulle iski hirvee tarve kirjottaa taas ku en oo pitäny taaskaa tätä blogia hengissä.. Kummikki kesäloma on alkanu jo aikoja sitte ja ööm mä en oo oikeestaa tehny muutako ollu Krissen ja muide ihanie ihimisten kanssa kokoajan ja musta vähä väliä tuntuu etten osaa olla ilma krissee koska siit ot tullu mun paraskaveri ja sillai <3 Ja meijätki on jätetty kerran keskelle ei mitää ihan paniikissa keskellä yötä :DD  Mutta asioista toiseen onhan sitä kesän kunniaksi tullut juhlittuaki ihan liikaa en oikeesti muista montaa sellasta päivää ilman sitä ilojuomaa, mutta silti on tullu lähennyttyä kaikkien sen arvosten ihmisten kaa .__. ja 1,6 tuli käytyä myös kaverin lakkiaisissa ja kaikkee muuta mukavaa :3 mut ainaki on tullu istuttua biitsillä ja kaikkialla et vähä ees väriä on tarttunu muhunki :3 Kummiski nyt oon Niinalla töis vahtimassa lapsia ku Mikko on töis ja Niina koulus nii se tarvii lapsenvahtia, noh eipä tuo mua haittaa et saa vähä kesä rahaa :)) ja pitäis leikata mun tätinki hiukset heti kun kerkiää Reisjärvelle taas pyörähtää pitemmäks aikaa ku päivä :'D Kumminki tulevana sunnuntaina 16.06.2013 Meijän Kiia pääsee ripille ja mua ei yhtää kiinnostas mennä kirkkoo .__:.. tänää oltii krissenkaa biitsillä ja olihan siellä aki,jesse,pauli,tarno,jere,jari ja öö varmaa muitaki kummikki tulihan se myös sitte käytyä uimassaki pakotettuna :'D mut ei se mitää kesä kuivaa sen minkä kasteleekin... + Tuossa on nyt kuvia viel siit aikaa ku mul oli sinivihiriät hiukset ja mun piti värjätä nää vaan 2 min työhaastattelua varten ruskeeks ja mua ärsyttää se ihan vitusti :ccc mut kummikki ku kiian rippijuhlat on ohi blondaan nää >8) ja sit jossai vaihees värjään pinkki siniseks <3Perjantaina taas kumminki creisibailaan ja tilaan crazy factoryst lisää ihania lävärikoruja <33 jaja kaikki sitte ilmottaa mulle jos tietää onko menos joulukuus sinne bmth keikakalle stadiin eikö? ja ilmottaa myös jos haluaa nähä :333 .. ja keäs suunnitelmis osi nähä muutamii tyyppejä ja mennä viroo ja mennä krissenkaa stadiin :3 anteeks rakkaat tästä sekaisesta postauksesta mut oon nii väsyny nyt etten jaksa kirjottaa kunnolla joten öitä murut <3

TUMBLR  tsekkailkaa tuolt ja follow nappiaki voi painaa jos haluaa :3

FORMSPRING käykää kyselemässä mult kysymyksiä :3

WEHEARTIT tsek tsek ;DD

FACEBOOK pyytäkää kaveriks ja tulkaa puhumaan, en pure :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti