8.8.2013

miks tää systeemi heikkoo alistaa kiva herää aamuu aina kun ahistaa






















Cuteness over load ;__;♥



Heippa heiii♥ Taas täällä kirjottelemassa teille mielenkiintosista mutkista mun elämässä,Tänää kävin sossuilla ja terapiassa,muuten tässä ei oikeestaan muuta ookkaa ollukku siskonlastenvahtimista,mökkeilyä,muru, paljuiluu, paras seura♥  skuuba, hpj ja vitusti mättöö! :3Lomakin loppuu taas ja koulun penkille käy matkani mun... yhy :c.. onneks kesästä jää aina mahtavat muistot eikö? ainakin jos sen on voinut viettää mitä parhaimmassa seurassa! voisin sisäistää teille mun kesää hieman... siihen kuuului; kalajoki!bändejä!uusiakavereita!kaljaa!kaljaa!uus kulta! snakebitesit♥ uus elämä! Rantaa!Stadia!lintsii!Krissee!!! JA VITUSTI skuubailua ! :) JA BILEITÄ ja tietty  17 ikä.. Mua alkaa kyllä jo nyt pikku hiljaa stressaa tuo koulun alkaminen iih kauhistus!.. tänää taas sanoin etten menis raksalle ku kukaa ei vielkää usko muhu.. Tuohonhan meidän nea totes et ;"kyllä joku tollaseen luuseriin uskoo".. taas näitä mahtavia lausahduksia mun pikkusiskojen suusta :D.. Nyt vaan odottelen et pääsis käymään kokkolassa ja sais kerättyä rahaa uuteen läväriin :3♥ ah nam ja myös pitäis kerää rahaa bmth keilalle :3 siin oiski tekemistä taas hetkeks, kunnon säästökausi alkaa tän rapakesän jälkeen. tossa on muuten jotakin kuva saldoo sitte mitä nyt oon saanu otettuu taas krissen kameralla :D..  ja mun pinkkisiniset hiuksetki on muuttunu pastellin väriseks on nää viel ainaki kivat mut kohta nää oikeestaa vois värjätä uusiks :3.. ja mää nyt sain sellasen koirakuumeen ja haluan mopsin ku ne on niiiin söpöjääää varsinki toi krissen leevi ;__; sain murult 1.2mm huulikorupalloi 4mm ku se ei tehny niil mitää ja ne oli just mulle oikeen kokosia ja sit se osti mulle sellasen hopeisen sydänkaulakorun synttärilahjaks ja we live in a ghost town:in levyn .. se on muuten oikeestaa aivan sairaan hyvä bändi!! kehotan kuuntelee! mutta meikä kuittaa tältä kertaa pus :* ♥

4 kommenttia:

  1. sulla on tosi pieni ylähuuli o: mut oot söpö :3

    VastaaPoista
  2. oho niin tosiaan on en oo aikasemmi tajunnu, mut nytkö mainihit nii huomasin :D ja kiitos <3

    VastaaPoista
  3. 2 kuvan tissit nam!

    VastaaPoista