5.9.2013

Laughing like we're crazy , Nothing mattered , Nothing fazed me.







voih taas vierähtäny viikkoja siitä kun oon viimeksi kirjotellu  oon tosiaanki pahoillani, mutta ku mulla ei oo koulun asuntolassa konetta ja harvemmin sitten jaksan edes kotona käydessäkään kirjoittaa :c Kuitenkin kaikki jotka mua seuraa fb tai irc-galleriassa ovatkin tietoisia siitä että mä oon värjänny mun hiukset musta siniseks c: ja mun lävistys pläjäyskin tuli crazy factorysta nyt on taas mukavasti huulikoruja ja palloja lisää myös 22-24 mm venytyskorujakin löytyy, rakastuin ensisilmäyksellä 22 millisiin pinkkeihin pimeässä hohtaviin plugeihin <3 Kouluun liittyen voin vaan kertoo että ollaan oltu rakennustyömaalla, maalattu räystäitä, lisätty runkolautaa, rakennettu telineitä, siinä jos muussa niin hauvis ainakin kasvaa. Koulun liikunta on kylläkin mulle hieman vaarallinen laji ultimatea pelattaessa sain mojonvan mustelman ja patin kun syöksyin ottamaan sitä frisbeetä kiinni... viimeviikonloppua muistellessa  perjantai meniki hyvässä seurassa kaljaa juodessa ja lauantain olinkin pummilinjalla ja hyvin sain juotua ja hauskaa oli.. oikeastaan en oo koskaan ollu noin kännissä mitä olin lauantaina joten pojoja sille :3.. sitten sunnuntaina taas asuntolan pimeyteen hiiskaamaan, siellä mun unirytmi on vähän kuoseissa ku viimeyönä oikeestaa päivällä viidenkaikaa meikä poika päätti ruveta nukkumaan ja nukuin aamuun asti, koulu väsyttää ihan mukavasti mua... Mitä ootte muuten siitä ideasta että hankkisin BRIDGEN kun saan rahaa? kertokaa mulle toki teidän mielipiteitänne tähänkin asiaan :3 mutta nyt lähen viettää pidennettyä viikonloppua ja tiistaina vasta kouluun ja Amppakin tosiaan tulee perjantaina meille <3.. pia pia murut ja laittakaa postaus ideoita <3 ps. mulla ei oo ikinä ollu näin ikävä krissee haluaisin jo nähä sitä pitkästä aikaa tai nähtiin  me tiistaina sillain pikasesti mutta yh haluun jo nähä sitä <3

3 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. uu hyvä hyvä ku meinasin et hankin sen heti ku saan kunnolla rahaa :3

      Poista
  2. rakas munapääni kirjottelet musta aina nii söpsösti ja tunteistasi minua kohtaan♥ mitä vit.. mut joo oot ihana ja huomenna kaliaa ! ;)

    VastaaPoista