9.9.2013

Hiljaa sohvalla nappeja napsi, elämän nähnyt aikuinen lapsi.
























tosiaan pelattii torstaina koulussa ultimatea :D



Hei murut, mun viikonloppu onki menny Ampankanssa suurimmaksi osaksi, perjantain vahin mindyä ja olin alkupäivän tai oikeestaa olin koko illan Jeren ja Netankaa ku leikkasin niiden hiuksetki ja sitte mentiinki Amppaa vastaa asemalle, pikästä aikaa vammattiin Jerenki kaa yhessä meinattiin ottaa kottikärrytki mukaa hakee Amppaa mut mä olin nolo ja en kehannu kantaa Nettaa niis 2m pitemmälle :DD Perjantai-Lauanai yö oltiinki Ampankaa Niinalla ja sit lauantaina lähettiinki meille himmailee :3 siellä nähtiinki mun veljee ja sitte sukulaisia ja poltin mun puoli kieltä vaahtokarkeilla sattu iha vitusti :cSunnuntaina sitte niina hakiki meijät takas haapajärvelle koska Ampan piti keretä kuuden junaan ;__; sen jälkeen minä lähinki leikkailemaan Veskun hiuksia ja himmailin Netankaa johonki 12? mut sit näinki taas Krisse muruu <3 Tänään oonki nukkunu pitkään, käyny pihalla ottamassa kuvia järkyttyny silmätulehuksesta ja suunnitelmissä ois ainaki nähä Krissee ja ottaa senkaa vähä bilsneriä (; ja ehkä myöhemmin kävisin Jeren ja Netankaa kylil sit lisää pitää kattoo mitä ilta tuo tullessaan.. Huomenna sitte takas asuntolan pimeyteen kiusaamaan Kaisaaa.. ( i believe i can fly )mut nyt mä meen meikkailemaan joten see ya murut <3

3 kommenttia:

  1. voi ei älä tee itselles mitään :( ton otsikon perusteella siis.. ja pliis älä viiltele itseäs oot paljon parempi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä kai tästäki suosta joskus nousee ylös ja mie yritän olla viiltelemättä ja kiitos kun olet ihana♥♥

      Poista
  2. Kyllä me kaikki noustaan. Niiku sanoit. Mä uskon että jossain vaiheessa tässä paskakasassa rymyäminen loppuis. Välillä se helpottaa.

    Sä kyllä selviit. Uskon suhun.
    Ps. Oot äly söpö

    VastaaPoista