6.9.2013

Everything seems rotten through ,The eyes of the forgotten

Heipparallaa muruset päätin tulla nyt avautumaan tänne blogiini ;_;
Mä oon tässä miettiny et mitä mä teen mun tunteideni kanssa ne on _täysin_ sekaisin , oh god... mä en välillä ees tiiä mitä mä oikein tunnen siis,kun en saa niistä mitään selkoa ja ne on aivan hujan hajan mun päässä,oikeastaan en välillä ees tiedä onko mulla mitään tunteita jotakin ihmistä kohtaan ollenkaan ja  joillekkin tietyille haluaisin kertoa tunteistani, mutta en osaa, en osaa laittaa niitä ajatuksia kunnon lauseiksi tai siis järkeviksi lauseiksi.. Haluaisin kysyä yhdeltä henkilöltä erästä asiaa, mutta en vain uskalla pelkään sitä vastausta niin paljon, pelkään ettei sydämeni osaa käsitellä sitä vastausta yhtä hyvin kuin voisin luulla.. umh i.. i just don't know how to feel right now.. umh.... 


Asiasta toiseen voisin kertoa siitä kuinka paljon pelkään seurustella, pelkään sitä todella paljon, aina kun rupean seurustelemaan aluksi se on niin ihanaa ja kaikki on kaunista... siitä se sitten lähtee se pelko menettämisestä, siitä että taas tulen satutetuksi, vaikka aina tämä ei ole aiheellista.. Pelko vain siitä että minulla olisi mahdollisuus menettää kumppanini saa minut lukkoon, sellaiseksi etten tunne oloani turvalliseksi , päädyn vain odottamaan päivää jolloin minut jätetään, löydetään parempi tai unohdetaan kokonaan. Välillä työnnän pelkoni takia rakastamaani ihmistä pois päin minusta, ettei vain hän huomaisi minun vikojani.. en tiedä onko tässä mitään järkeä vaikka olisi niin en välttämättä saa kaikkia ymmärtämään sitä että minulla on seurustelu kammo ja se on todellakin päätä paljon vaivaava.Se hankaloittaa monia suhteitani ja yleensä päästän rakkaistani irti koska en halua satuttaa heitä. this is a little bit confusing..


tässä tää avautuminen oli sitten tällä kertaa ehkä mä tässä joskus tiiän mitä mä oikein voin tuntee... mut sen mä voin ainaki teille sanoo et vaikka mä en oo kaikista kaunen tai eka valinta mä silti oon aito.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti