18.2.2014

Pientä pohdiskelua mitä elämältä haluaisin...

Päätin päivittää tännekkin hieman, onhan siitä monta kuukautta kun olen edes astunut tähän kyseiseen blogin ihmemaailmaa. Kuten silloin yhdessä välissä sanoinkin, että voisin laittaa blogin hetkeksi jäihin koska ei ole aihetta tai intoa kirjoittaa.. Noh tuo jäihin laittaminen kävi ihan leikiten.. sillä välin kun blogini oli jäissä ttapahtui vaikka ja mitä ! Kuten esimerkiksi se että sain uuden puhelimen jonka takia täällä päin onkin ollut hiljaista en ole paljoa konetta käyttänyt tällä välillä vaikka se olisikin ihan suotavaa jos haluan blogini pysyvän pystyssä. Mutta kuitenkin aloitetaan.. Olen tosiaan leikannut hiukseni sivuilta 16mm lyhyiksi ja päällä pitempi keesi, pidän tästä hiustyylistä enemmän kuin edellisestäni olihan minulla jo sama malli ollut monen vuoden ajan.. Mutta en lähtenyt tähänkään aivan heti Netta suostutteli minua monta viikkoa kunnes sitten rohkenin leikkaamaan ja olen hyvin hyvin onnellinen tästä tuloksesta ja ylpeä minun parturistani netasta! kuvaa saatte sitten alempana... Ja sitten toinen ilo uutinen mun elämään synty taas uus tätin pikku prinssi 07.02.14 Klo 17;33 kuvia sitten tietty alempaa... Olin rollossa torstaista sunnuntaihin kultaniluona oli mukavaa ja näin pitkäsä aikaa miskaakin ♥ ikävä amiraa jo nyt :c mutta onneksi näemme taas hiihtolomalla :3 Ja nyt tän hetkiseen päivään mihin vittuun sitä hakee kouluun, en pääse aikun puolelta hakee nivalaan tänävuonna .. joten nyt vaa oon puolla paljailla, ja mietin mitä vittua teen mun elämällä, mulla ei oo tosiaankaa minkäälaista käsitystä haluanko edes olla mikää parturi, mut siitä olen varma että haluan opiskella lävistäjäksi, mutta äitini mielestä tarvitsen pohjalle todellisen ammatin..Ja tällhetkellä haluaisin jo bridgen ja venarit on nyt tavoitteessa eli 30mm ja sepukka piettäis vielä venyttää 3mm mut menee hetki ku piettää tilatakki välis se 2,5mm :c ♥ Mutta nyt hyvää yötä kullat menen nukkumaan ja lupaan jatkossa yrittää päivittää blogiani useammin ;_;



















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti