23.5.2014

Seems you're the only one who knows what it's like to be me

Taas jälleen pieni hiljaisuus valtasi mun blogini, ei oo ei mustakaan mitään kuulunu ja nytkään ette saa muutako väsyneen kirjoituksen. Oon pitkän aikaa miettiny mistä kirjottelisin ja nyt tuntuu että on pakko purkaa sitä tänne.*syvähuokaus*

1. Ystävät/Kaverit:

Välillä vaan tuntuu kun kaikki mitä aikoinaan uusiksi rakensin,ahersin ja kuuntelin on nyt mennyttä, tai kun en tiedä onko ne jo hukkaan valutettu. Se kun luvataan olla ystäviä ikuisesti menettää merkityksensä, tai siis kun ei enään pidetä yhteyttä eikä vastata viesteihin... Mikä vei heidät? Onko heitä enään? Onko ne kaikki vaan ollut vaihetta onko se ystävyys mennyttä, mikään ei ole hankalampaa kun odottaa että se toinen ottais yhteyttä haluaisi nähdä, jutella ja viettää aikaa niin kuin vähänaikaa sitten. Mikä sai asiat muuttumaan niin nopeasti? Pinkypromise? muistatko sen vielä luvattiin olla parhaitaystäviä ikuisesti, minun osaltani se on vielä voimassa, mutta kun en tiedä hänestä, ei ota selvää viesteistä. Toivottavasti kaikki on kuin ennenkin toivon niin kovasti että kaikki on hyvin. ei minulla muuten mutta vaivaa ja pelottaa olenko menettänyt taas ystäväni. mutta minä muistan naurut,hymyt,itkut,ideat,kaiken muistatteko te jotka olette jo lähteneet?

2.Parisuhteet ja ystävät:

Onko mahdollista olla onnellisessa parisuhteessa ja silti pitää ystävät lähellä? On se, mutta on myös niitä jotka työntävät ystävänsä pois kokonaan, koska rakkaus vie voiton. "ymmärrän seurustelun, mutta en sitä että jotkut jättävät ystävänsä sen takia." tuo kyseinen lausahdus loksahtaa minuun kuin pää kiveen. Ymmärrän että halutaan viettää aikaa ja muutenkin, mutta en ymmärrä sitä että aikaa ei löydy ystäville jotka tukevat sinua kaikessa ja muutenkin... olen ennen itsekkin tehnyt tuota jättänyt ystäväni, mutta eron jälkeen on vaikeaa ruveta kasaamaan kaikkea uudestaan,joten toivoisin että kaikki järkevät pitävät myös ystävänsä lähellä.

3.Julkiset hellyydenosoitukset:

Mä en tiedä mitään yhtä rasittavaa kuin se et näkee pareja jotka on julkisilla paikoilla kiinni toisissaan ja oikeasti suurinpiirtein kokoajan  kieli toisen kurkussa ja lääppii, eikö sitä vois julkisilla paikoilla pitää vaan ihtesä kurissa imutella ja lääppiä kerkeää kotonakin, en myöskään ymmärrä sitä jos on ystävien kanssa niin silti pitää kokoajan kyöhnätä ja imutella toisenkanssa *AWKWARD* En itse harrasta tätä kyseistä taitoa koska se on ahdistavaa.

4.Parisuhteet ja muuta shaibaa:

Mä en tiiä miks, mut mulla itellä on tapana olla välillä täys kusipää , hyvää vain on se et tiedostan olevani sitä ja että voin yrittää muuttua. Kaikkihan meistä välillä mokailee eikö? musta tuntuu et mokailu on sitä mun ammattiosaamista ainakin suhteissa. Mä en oikeen ymmärrä mistä sitä rakkautta vaa pulppuaa kaiken tän kokeman jälkeen, en ookkaan ihan kylmä ämmä. parisuhteet sitä parisuhteet tätä plaaplaaplaa. mikä mä oon arvostelemaan muita? en mikään, mutta välillä on pakko purkaa ajatuksia johonkin. Mutta tuskin olen ainoa joka kelailee näitä aisiota.  no mutta lopetan nyt tähän tän, kirjottelen joskus sit ku on inspistä nii jonku ihteen liittyvän postauksen kuvien kera! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti