9.4.2012

Friends part 2!♥

Tässä tulee mun kaveri postauksen toinen osa c:


Mirva♡

Mirvat mä tapasin joskus mun mummolla hoidos ;o
mut eipä sen jälkee oikein nähty toisiamme muutko jossai,
ikäkausikisois XD mut nyt yläasteel Mirvasta on tullu mulle hirmu tärkee ja
se osaa piristää ja kuunnella.Mä toivon et me ollaan viel ysin jälkee
yhteyksissä toisiimme ja nähtäs joskus,
Mut mä oon tosi vähä mirvankaa kahestaa mut kyl se riittää kuhan,
on mirviksen kaltanen kaveri, ja lisäks mirvan tyyli on sulonen,
ja se osaa myös pitää hauskaa ja me mennää aina johonki
isos juttuun yhes :o  ♡

Marjaana♡

Maijan mä oon tuntenu jo ihan pienestä siitä asti kun alotin tanssit,
ja sitte eskaris oltii hyvii kavereita,
tanssittiin maijankaa samas ryhmäs monta vuotta ja sit lopetin,
mut nyt yläasteel maijast on tullu mulle tärkee,
eskaris tehtii kaikkee tyhmää yhes ja oltii sillee paljo kahestaa,
ja menin aina päikkärille maijan seuraks ku se oli siel yksin C:
toivon et nähää viel ysin jälkee ja tehään kaikkee kiva,
yhes viel c: ja maijalle voin kertoo kaikkee.

Laura ♡


No Läspet tapasin tyylii eka kerran jossai ikiksissä,
ja en tykänny siitä sillon yhtäään.
Mut ei me muuten oltukkaa  mitää tuttuja,
no sitte yläasteen aikana tutustuttiin ja no mikäs tässä,
läspe on mulle yks tärkeimmistä ja sille C:
ollaan tehty kaikkee jännää ja tullaan tekemäänki c:
ja näin btw. ollaan läspenkaa sukua XD
laura on iha huippu tyyppi ja senkaa lentää juttua joka laitaan c:
Ja lauran nauru on kaikista paras :3

Mira

No siis miran oon tuntenu iha pikkupennust asti,
me tehtiin kaiken maailman  ilkeyksiä yhessä,
oltiin paljo yhes, oltiin kuin paita ja peppu,
ihan erottumattomat lapset, mutta nyt siinä kävi niin,
menin yläasteelle me erkaannuttiin ja nyt oon viimestä vuotta yläasteel ,
ja hyväku puhutaan enää mitään, kaipaan niitä aikoja ku,
oltiin aina yhes ja tehtiin kaikkee kivaa ja naurettiin,nyt käydää vaa,
samaa näytelmä kerhoo ei sen ennempää oon käyny siel,
vaa pari kertaa yläasteen aikana :s jos sais elää jonku päivän
menneisyydestä ni se ois varmasti joku muisto meistä,
meijän pitää puhuu enemmä ja olla enemmä yhes eikö?
oot mulle edelleen tosi tärkee ja sillee <3


tässä oli tää postaus nyt c:
♥:ll jasu


1 kommentti:

  1. awwws♥todellaki pidetää yhteyt!musta ei niin vaa eroo pääse >:D

    VastaaPoista