2.4.2012

Tykkään susta paljon,sinne sydän meni..jos otat vastaan,niin saat sydämeni.

Plöö.
ootan et loma alkaa, koska en jaksais olla koulussa :c
Ja pääsis Netan luo ;___;
  Mut joo kerron nyt mun viikonlopusta:

Eli siis perjantaina oli krissen synttärit,
ja me oltii yhellä mökillä juhlistamassa niitä!
meno oli huippua kun oli ollu,
sitä ennen netankaa jtn pikku riitaa...
tuntu hyvältä olla kavereiden kaa c:
mut sit lähettii sielt joskus myöhään,
mirva,minä,jani ja tuomas meille ja sitte
ne lähti meiltä :D

No sitte lauantaina heräsin jossain yhdeksän aikaa o___o
JA sitte ootin et äiti tulee töistä et lähettäs hpj,
et pääsen Rakasin luo.
nositte menin niillekku oltii käyty,
mutsinkaa halppikses ostaa sille synttäri lahja..
noku menin netalle siel oli kaikkii ihanii tyyppejä ♥
+ me katottii joku iha skitso leffa XD
no en oikein jaksa selittää lauantaista enempää..
 mut sit siin 00.00 onnittelin nettaa!♥
raasu täytti vasta 15w♥
Piieni vielä ;__;

mut joo sitte sunnuntaina herättii joskus kahdeksan jälkee ja ruvettii,
nukkuu uusiks.
no sit mun pikkusisko soittaa et pitäis mennä isosiskolle,
et lähetää racelle, kahtoo nean näytelmää.
no mentii sitte kattoo sitä näytelmää,
 ja sen jälkeen mä ja kiia ruvettii värjää mun hiuksia.
JA OON TYYTYVÄINEN TULOKSEEN!♥

Näin btw. torstaina mul ja netal 9kk ;---;♥



♥:lla jasu

2 kommenttia: