27.4.2012

a piece of my life

Hei!
Mullahan menee vitun hyvin koulussa...
No ei vitsi vitsi päin persettä se menee,
nyt on  4h äikänvaltakunnalline ohi,
ja enkun ja matikan jeejee!
Äikän normikokeen uusinnasta 4♥
Pitäis varmaa ruveta vetään tää loppuvuos täysil..
no ei nyt sentään.. 
muuten vaan ihan hirveesti poissaoloja koko vuojelle reilusti yli 140h 
aika paljoki yli ♥
mut tärkein on vaa päästä täältä pois joten aattelin,
et otan koeviikon tosissani ja luen kaikkiin niihin kokeisiin,
meil oli mussikin laulukoe ja se meni päin V****A!
no ei kaikkia oo luotu hyviks laulajiks varsinkaa mua!
 tarvisin lomaa elämästä kaikesta oikeestaan,
mut viikonlopus rakasille ja oon sillä tiistaihin asti <3
ja ensviikon torstaina haapavedelle _PÄÄSYKOKEISIIN!_
toivottavasti menee hyvin n___n♥
haluan sinne tai kokkolaan, mul on kokkolassa pääsykokeet 
8,5 eli kahenviikon pääs ?



 Pitäis tehä äikän tutkielma joka kertoo
homoseksuaalisuudesta
joo tiiän et tosi säälittävää tehä siit,
mut se on asia joka mua kiinnostaa. 
mua on vammattanut monta viikkoo putkeen oon vaa,
suurinpiirtein märsänny.
ja btw mwil oli keskiviikkona dice ja se oli viimenen meinasin
itkeekku tajusin sen ;c surullista.
ja jaja me saahaan koiranpentu isi on paras!!
pääsee lenkittää sitä ja hoitaa ja kattoo sitä sillee
aaaaaaww ;___;♥
but see ya later babes!♥
♥:jasujj


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti