25.7.2012

En oo nuorin kuumin, pienin suurin,mut elämäni sankari ja tiedän mistä puhun.






hei rakkaat 44 lukiaa<3
huomenna kokkolaan pääsy kokeisiin mua pelottaa yhy pelastakaa mut tältä stressilt,
mut eniten toivon pääseväni sinne opiskelemaan koska siellä asuu ihania ihmisiä.
Jep mut kerron teille maanantaista kun menin sinne haapavedelle pääsykokeisiin.
1. me lähettiin veljenkaa liian aikasin sinne koska mutsille oli sanottu et ilmottautuminen
alkaa 08:00-08:30 vaikka oikeesti alko 09:00-09:30<3
2. kun menin sinne mulle iski muistot siit kun hain sinne nuorisovapaa-aika puolelle rupes 
ahistaa jos ne ei ota mua sinne kouluun.
3. mulle tuli hirveen ernu olo ku kaikki näytti normaaleilta ja mä olinsit semonen
erilainen-nuori siel :c

sitte ne kyseli multa kaikkee ja olin sillee wuuuuut et mitä mä nyt noillekki vastaan tähän.
no kummikki huomenna pitää herätä varmaanki neljältä,että kerkeen meikata ja pukee vaatteet
ku lähetään kuuen aikoihin kokkolaa kohti jeeeei ja sitte myöhemmin päivällä rakasi tulee meille.
Mä oon huomannu et mä oon eristäytymässä mun kavereista et kaikista netti tutuista olis tulossa
mulle tärkeempiä ku ne ;__; no voihan se niin ollakki varsinki janni<3
pikku siskoni itkee kun veljeni muutti vihdoinkin pois kotoa en pidä siitä,kun peppi itkee se saa mutki surulliseks :c
mut nyt en jaksa kirjottaajoten see ya rakkaat lukiat<3

<3:lla jasujj

3 kommenttia:

  1. yhyy, sä unohdat sun kaikki vanhat ystävät </3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noku kukaa niist ei ota muhun yhteyttä ja itel ei oo saldoo koskaan.

      Poista
  2. Mäkää en oo nähny kesäl ketää, oon ollu aina jossaki muualla :c nähny vaa maijaa ku reenit ja sarii peleis, läspe nhy vamostellu ja janina josaki ain mut krisseekää nähny :( JA SUA pirkules!

    VastaaPoista