26.7.2012

i'm gonna pick up the pieces.





voi mömmö!47 lukiaa<333
no kummikki tänään on ollu rasittavan raskas päivä....
en nukkunu yhtään viime yönä ja sitten oli lähtö kokkolaan jeeei!
musta oikeesti vähitellen tuntuu ettei ne opettajat halua mua sinne kouluun XD
ku ne kahtooki mua sillee O____O noooooo neveeer..
no joo mutta parasta oli täs päiväs se et näin tänään tulevan kummityttöni ekaa kertaa
se on nii lutunen ja niin hirveen pieni ja hento ;_____;<3
muuten ollu hirvee lahnailu päivä olin ostoksilla broidin ja serkunkaa vittu mitä 
tuhlareita tai ainaki mun veli >8(n no mut se on ihana ja antaa mulle sen yhen uuen kajarin c:
en tiiä millon rakas tulee mutta toivottavasti pian on jo ikävä vaikka niin <3
mutta myöhemmin lisäää see ya rakkaat lukiat <3

<3:lla jasujj

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti