16.7.2012

Mä en tiedä paremmasta ku sellast ei oo olemassa.


Itkua,surua,pesäpalloa,palkintoja,hiustenvärjäämistä,
tuskaa,kipua,masentuneisuutta,paniikkikohtauksia.

heiii!

tänään netta lähti meiltä meen ite niille huomenna,
mutta joo mul oli tänää leidipesispeli ja se meni mun osalta yllättävän 
hyvin paitsi jos sitä ei lasketa et selkärevähti :)
ja että jotkut osaa nälviä koko pelin ajan kaikista paras asia pelis oli
se että mä sain vieraan joukkueen kakkos palkinnon.
Piti siinä vähä aikaa kahtoo sillee woot mä .
No kummikki oli tosi mukava saaha niiltä toisen joukkueen pelaajilta
kehuja olin vaa hymypyllys koko loppu ajan :: )
Sitte sen pelin jälkee sain vaa lisää kehuja niien kovimmalt pelaajalt
se kehu mun juoksuaskellusta namnamnamnam!

Pelin jälkeen en oo muutako lagannu himas sillee 
ihihihi ku otin selän takii muutaman lääkkeen.
Oloni on ihan sienissä.
Oon ottanu muutamii kuvii netan kameralla ku se jätti sen tänne 
ihan mua varten :33♥
uus kuvan muokkaus ohjelma on tähän mennes ollu kovassa 
käytössä c:
huomenna sitte hpj ja en tiiä millon sieltä sit pois.
Mut  tähän loppuu pari kuvaa :p












♥:lla jasu

2 kommenttia: