15.8.2012

I'm not a fucking prinsess, I'm the KING!




joku mun kivoista vihkoista ^^








ähähäh kävin korjaa sen äsken >8(


Lisää kuvateksti

piti vähä taiteilla c: 




 hellou te rakkaat lukiani <3 teitä on jo 53 <3 kiitos kun luette :33
Tännän oon vaa lahnaillu ku koulus oli oikeesti kauheita tunteja
jottai kirjasto- ja kulttuuritoimen piteet tunteja 2 eeei ja ne oli yhteesä 3h >8((
en tykänny väsytti nii hirveesti..näin btw meijän solun suihku on ihan hirvee
pieni hyväku sinne ees mahtuu :c oon taiteillu tääl kaikenlaista,
mut en oo vieläkää keittäny ite tääl kahavia XDkoska en oo jaksanu
kävellä tonne keittiöön >8'D en oo laiska tai mitää cc:
voi helvetti ku aika tääl opistol menee hiitaassttiii.. :ccc kello on vasta 
jottai puol kuus yhyyy vitun lahna ku oon enkä jaksa mennä lenkillekkää XD
huomenna on sitte tuskaa istua niil kirjasto ja kulttuuri toimintojen tunneil 
ei perseee yhyhyhy.. mut joo hetkel oon ihan yksin tääl solus ku nuvalaiset lähti
mehtää ja tullee vasta perjantaina ja heidi meni tallille varaa ratsastus tunteja :c
ja en uskalla olla yksi tuutoreittekkaa :c asdfghjklöää..
hei muuten jos teil on jotain postaus ehotuksia nii laittakaa tänne mulle
ni karsin niist sit mitä voisin kirjottaa kiitos <3
mutta nyt ei enempää see ya rakasit <3

<3:lla jasujj



4 kommenttia:

  1. se on fucking* ja kunnon postaus siitä sun kämpästä! ja tehkää vaikka joku susta ja netasta joku tarina tänne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho unohin kirjotin sitä ihan unenpöpperössä XD voisimpa vaikka tehäkki kiitos ehotuksista mut minkälainen tarina? :o

      Poista