27.8.2012

Kivat tissit,nii oot säki iha kiva.





kulti oli aamul väsy :c







hey.kerron teille mun to-ma päivistä... elisiis torstaina lähin netalle ja olin siel viel tänään.
perjantaina menin netan kouluu ihan perus meininkihän se siel nop äiti soittaa ennen, kun
netan viimenen tunti alkaa et mennää hakee mulle pankkikortti nyt siel pankista, no sit lähin
ja jätin netat onnellisesti kouluun c: no kummikki käytiin ekaks kirppikselsielt taittu mukaan
kaikenlaista tavaraapaitaa kenkiä koruja jne.Sitten ku oltiin lähössä reisjärvelle päin nii kattoin
puhelinta joka oli jääny kirppari käynnin ajaksi autoonno kumminkin siihen oli soittanu joku ihan
outo numero no siitä numerosta oli tullu viestikin jossa luki näin:"Hei! Vieläkö olet kiinnostunut
hiusalan koulutuksesta? kauppiksella on vapautumassa yksi paikka. soitatko!elisa isohanni opintosihteeri"
Multa oli päästä itku ku luin ton viestin no äiti käski soittaa sinne ja sanoo että olen ;___; jeeea
no kummikki sittekku käytiin reisjärvellä käytiin ostaaa mulle hius väri mustasellainen _taas_
no sitte menin netalle ja sanoin sille tosta ni se itki ku se ei halunnu mun menevän sinne :cc
no kummikki illan tullessa oltiin molemmat laittauduttu ja oltiin lähdössä kahtomaan ICE AGE 4!
ja sen jälkeen diskoon xdd no sen jälkee mentii netalle ja syötiin ja jottai katottii leffaa mut netta oli väsyny
ni lopetettii sen kattominen.. aamulla herättii joskus 10 jälkee <3 jes no kummikki lauantai meni
kaisan ja riinankaa lahnates kylil ja sillee ja sunnuntai meni kans siihen tyyliin katottiii vaa sillo la-su välisen
yönä jotai paskoi leffoi :c no kummikki tänään mun piti lähtee netalta snifle :'cc koska muutto pois opistolta
käytiin äitinkaa hakee tavarat kämpiltä ja sitte oli eropapereiden täyttöä ja näin ;__; ikvä kaikkia homoja jo..
NO MUTTA HUOMENNA SUUNTANA KOKKOLACITY! sinne muutto sitte joten seeya!
tos on jotain randomkuvia ♥:lla jasujj

2 kommenttia:

  1. älä huijjaa, emmä ollu väsyny :cccc ps. oot söpöin♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuva kertoo enenmän kuin tuhat sanaa!♥ ja sinä oot ;_;

      Poista