14.8.2012

keep calm and eat chocolate..











Heyy te ihanat 51 lukiaa <3
koulu alko nyt kunnolla ja mua ressaa jo nyt iha hirveesti
mun kämppis on kiva mut se on heppatyttö :33 mut se on ihan kiva
oon tutustunu ihaniin ihmisiin vaikka aluks oli sillee "yhy en saa kavereita.com"
vaikka sunnuntai maanantai yö ei ollu ihanin ni ei se mitää :c
HAHAH muuten tääl mun ja heidin solus on toinenki kämppä ja se tyyppi
on ihan hullu!!!se vaa skitsos et sen kaapin pääl oli tumma kalpee tyttö .___.
mä ja heidi katottii sille yhy se viel hakkaa meijät.. no ei se sitte mut olin muka
ekana yönä skitsonnu sillekku se oli käyny vessassa mut daa menin jo puol kymmene 
nukkummaan ...
meil on ollu tosi kiinnostavia tunteja siis korostan sanaa TOSI koska eii jotain
asiakaspalvelun tunteja huomenna kirjasto ja kulttuuri toimen perusteet <333 ihanaa
ja ihana atk jos käyään kaikki samat asiat läpi niinku yläasteel </3
no mut sit oon vaa lahnannu mitäpä muutakaa 8 DDD
 "VOI EI SE NAINE ON TUOL KAAPIN PÄÄLLÄ!!!!"
joo meil loppuu koulut yleen sä puol kaks mut perjantaina loppuu 11.15
ja meil vaihtuu joka viikko järkkää ja ens pe ei oo ollenkaa tunteja! kotia?
no ei emmä tiiä en viiti jättäää heidiä sen naisen ruuaks XDDD
joo mut jos en nyt keksi enää mitää ni see ya rakkaat lukiat <3

<3:jasujj

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti