5.11.2012

ARE YOU MOTHERFUCKERS READY FOR THE NEW SHIT




ikävä näitä aikoja ;___;♥



tänään ollu aika helvetin random päivä ei oikein tiiä mitä tästäki päivästä
pitäis ajatella o____o Roman tulee tänään hakee sen loput tavarat täält
no mitä sil olikaa takki ja joku paita ja sit joidenki muije vaatteita xDDD
pitäis muka jaksaa lähtee käymään kaupassakki, muttako ei jaksais :c
eläähän tolla kahvillaki jonku aikaa ^^ mutta joo antakaa mulle postaus
ehdotuksia, kun en tiedä mistä kirjottelisin täällä :'(.. mutta kumminkin mulla 
oli vähä tylsää koulussa ja kotona joten piirtelin vähän käteeni ja vaiheen ja nykyisen 
tuloksen näätte tuol ylä puolel + noi random kuvat.. XDDD 
Tuo kiian kuva otettii joskus kesäl 2011 ... se ei sitte oo muttunu yhtään xDD
sit toi mun,krissen,janin ja jerpun yhteinen kuva otettii joskus viime talven
ikävä noita hupsuja.. ennemminki jania ja krissee <3 voi niitä hupsuja ;__;
ja sit onhan mul ikävä kaikkii mun rakkaita HerQ perseit yhy mut sittenku meen seukki 
kerral race hoodeil sillee kunnol ni vois pitää sellasen kivan illan noijen hupsujen 
kanssa <33.. täs datailles ja kuunnelles My Darkest Days "Casual Sex" biisiä
ihi ihan himo kappale ♥ eii mulla nyt ainakaa mitää muutako se et mul on ikävä
netta rakasia ♥ mut nyt heippaa rakkaat 69 lukiaa ;))♥
♥:lla jasujj

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti