22.11.2012

just let me love you ♥

7.6.2011:
Tapasin hänet ensimmäisen kerran kunnolla.
Suutelin häntä ensimmäisen kerran.
Koskin häntä ensimmäisen kerran.
Kuulin hänen ihanan naurunsa ensimmäisen kerran.
Näin hänen ihanan hymyn ensimmäisen kerran.


vuonna 2011 tapasin hänet.. ensimmäisen kerran kun näin hänet
katsoin häntä auton ikkunasta miettien kuinka kaunis hän on.
silloin minulla oli pesäpallo peli hän tuli katsomaan sitä..
minusta tuntui oudolle olin ihan sokerista tehty...minä olin tykästynyt.otin häneen yhteyttä.. mietin että näkisinköhän häntä koskaan.Mutta kuitenkin me sovimme päivän jolloin näemme 7.6. 
sinä päivänä pyöräilin aamulla kylälle olin jännittynyt.. en tienny mitä hän ajattelisi minusta.. kumminkin mielestäni hän oli kauneinta mitä olin koskaan nähnyt. tiedättekö sen oudon tunteen kun joku josta pitää koskee sinua? minulla on se tunne edelleen. tykästyin häneen vain enemmän kun vietimme sen päivän yhdessä. Illlalla kun hän lähti minusta tuntui että minulta olisi viety pala sydämestä.hän veisen. mutta ei se mitään nimittäin minä olin ihastunut.


Kumminkin jossain vaiheessa kesäkuuta hän sanoi minulle ettei pidä minusta koska hän on hellyydenkipeä ja eikä hän kestä sitä välimatkaa..Annoin hänelle aikaa.. mutta minä en voinut hyvin..
hän otti minuun yhteyttä silloin oli juhannus olin kaverillani viettämässä sitä. Hän laittoin minulle viestiä kello oli kolme yöllä hän kysyi minua haapajärvelle.Minä menin.Olin taas onnellinen olin hänen vierellään muistan, kun kiusasimme toisiamme siellä halailimme ja nauroimme yhdessä.. olimme siellä pari tuntia kunnes molemmat lähti eriosotteisiin nukkumaan.
Kumminkin seuraavana päivänä pyysin häntä siskolleni minne olin aamulla mennyt hän tuli♥ olin onnellinen.. silloin minä sanoin hänelle ensimmäisen kerran että rakastan häntä ♥


5.7.2011:
Minun elämäni onnellisin päivä..♥ minä sain elämääni maailman ihanimman ihmisen.Jonkun joka todella haluaa olla kanssani,jonkun joka todella välittää minusta,jonkun joka rakastaa minua♥
minä sain maailman ihanimman tyttöystävän♥ hän pelasti henkeni kun olin pahimmillani hän sai minut elämään han antoi minulle tarkoituksen elää♥ 


voin kyllä suoraa sanoa ettei tämä ole aina ollut helppoa, mutta me olemme pääseet niistä vaikeistakin ajoista yli yhdessä. minä olen kerran päästänyt hänestä irti ja se oli virhe. en halua menettää häntä.Minä rakastan Nettaa ja tiedän että meidän suhteemme tulee kestämään jos molemmat yrittää ja tiedän että me molemmat yritämme.nyt olemme olleet yhdessä jo 1v 4kk ja 17 päivää.♥ minä rakastan sinua ♥ 


5 kommenttia: