4.11.2012

sait kerran pusun, muutuit sammakosta prinssiks,en sanois nii, mä vaa sanoisin sua vitsiks.









hei.
tänään tulin takasi kokkolaan.. mikäs tässä hannankanssa 
kämpillä istuessa. paitsi käytiin ostaa sille 2 blondaus ainetta ja 
punanen hius väri :33 jeei värjäillään nyt eka blondaus sil pääs ja 
kunnellaan kun jonne aaron laulaa kaija koon kylmä ilman sua kappaleen ;___;
se on niin ihanaa ♥♥ mun piti oottaa 2h ylivieskan asemal no kummminki
12 aikaan kävin kirpparilla ostin sielt ton leopardi hupparin ja noi housut c:
oon vaan otellu kuvia ja kuunneltu musaa jeeei ;__;
muokkasin tos aijemmin mun blogin ulkoasua mitä tykkäätte? c:
onneks hanna oli huolehtinu mun rakkaasta hamsterista kun olin pois
niin olin viikon poissa täältä kokkolasta.. c:
mut eipä mulal muuta kohta peseen hannan hiukset ja uus väri päähän cc:
ja huomenna kouluun ja sen jälkee ostaa hamsulle uutta pesävillaa
see ya rakkaat lukiat <3
♥:lla jasujj

2 kommenttia:

  1. ihan tällee btw nii ei kannata käyttää sitä pesävanuu, ku siitä oikeesti on vaa enemmä haittaa ku hyötyy. -> "Monissa eläinkaupoissa myydään jyrsijöille tarkoitettua pesävanua (kutsutaan myös
    pesävillaksi & -pumpuliksi). Ethän käytä pesävanua, sillä sen vaaroina ovat mm.
    • kuristuminen
    • haavaumat (mm. jalkapohjissa)
    • suolitukos
    Pesävanu voi myös kietoutua raajan ympärille, ja pahimmassa tapauksessa
    seurauksena voi olla raajan irtoaminen tai kuolio.
    Tavallinen vessapaperi on paljon parempi vaihtoehto pesävanulle, se on halvempaa,
    ja turvallisempaa. Eläinkaupoissa myydään myös ”suussa sulavaa pesävanua”, joka ei
    kuitenkaan ole sen turvallisempaa, kuin tavallinenkaan. Sekin voi yhtä hyvin
    kietoutua raajojen tai kaulan ympärille." sori tää, mut en haluu että sun hamsulle tapahtus mitää, ku kaverin hamsterille kävi vähän huonosti sen vanun kanssa..

    VastaaPoista