19.12.2012

♣ Everybody Put Up Your Hands, Say I Don't Wanna Be In Love! ♣







Mitäs mä tänään oon tehny, käpertyny peittoon migreenin takia ei ollu kivaa, no heti oksennettua olo kumminkin hieman koheni ja  lääkkeitä naasuun eikö se niin menekkin? no kumminkin nyt illemmalla näin Heidiä ja Tyttiä :3 No sitten anttilassa kumminkin törmäsin Mikkoon loppu illan vietin kumminkin sitten senkanssa se tarvi apua Soffen lahja hankintaan, loppujen lopuks päädyttiin yhteen hienoon juttuun :3 No sieltä kumminki mentiin spice ice:n  tarjosin sille kokiksen ja ite sit söin semmosen älyttömän makean jäätelön no alashan se meni (nam♥) sen jälkeen mentiin mäkkiin syömään no tilasin sieltä ranskalaiset ja kokiksen, Mikko taas kerros aterian :3 No sen jälkeen kävin ostamassa Hannalle joululahjan sillä seki osti mulle. Niin tosiaan jos en oo jo kertonu teille muruille että kävin viikonloppuna Haaparannassa niin nyt kerron. Sillähän käytiin Niinan,Mikon ja Mindyn kanssa, päätä vaivas aivan sairaasti se kruunuista euroksi laskeminen tuntu et joka kaupassa kruunun ja euron kurssi vaihtu. :C No sinne kummikki meni vaan 20 € mietin itekki sitä mutta aika hyvin.. Suomen puolella mulla meniki joku 40€ Netan lahjaan ja uusiin rintaliiveihin xd no hyi mua kerroin sen teille xD olin muuten eilenkin koulusta pois koska pääni oli kipeä, oon huomannu et noi lääkkeet vaan pahentaa mun migreeniä, mulla on useammin nykyään pääkipeänä :c Mulla on kylmä tai no on ollu jo viikonlopusta asti :c.. 
Kohta kumminkin alkaa kahenviikon loma♥ (omnomnomnomkelpaa) seki aika kultia ja muita muruja nähdessä!♥ Mutta heippa rakkaat lukijani ja hyviä jouluja!♥

2 kommenttia: