10.12.2012

will you be my princess?










No nii heippa muruset c:
tämä ihanat viisi päivää rakkaan kanssa meniki liian nopeesti, en tykkää yhtään.
olisin voinu vaa jäähä sen luo, vaikka se yrittiki saahan mun päähän ettei 5 päivää
ole paljon niin on se :c en osaa nukkua ilman sitä...mut oon onnellinen että näen nettaa 
joka viikonloppu ainaki tähän asti oon nähny ja tuun varmaan jatkossakin näkemään :3
muokkasin mun bannerin ja blogin otsikon ja muutenkin koko blogin ulkoasua vähän
säädin :3 Netankaa tehtii romanttine ilalline ja syötiin pitsaa kynttilän valos ja juotiin hienoista laseista limsaa c: (tosi romanttista hei) mutta yhy mulla on kummikki sitä nyt jo aivan hirvee ikävä ja haluun et olis jo perjantai. mut pitäis vaan nyt selvitä viikko koulussa muttako perkele. MUTTA NYT MÄ JATKAN DATAAMISTA KU EI VÄSYTÄ vaikka oon ottanukki lääkkeet :_____: ja mulle ja netalle tuli 5pv täytee 1v ja 5kk ♥ love you♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti