2.12.2012

Mun sydämes on kysymysmerkki vailla nimeä.




Olin viikon lopun rakasin luona pitkästä aikaa oloni olo MAHTAVA! ei lääkkeiden ansiosta vaan rakkaani ansiosta. Perjantaina leivottiin joulutorttuja...mutta niissä oli yksi pieni eroavaisuus niissähän ei ollut luumuhilloa koska vihaan sitä (hyiyök) jotempa laitoin niihin Wiener nougat suklaata ja sitten loppu silaukseksi vaniliakastiketta mikään ei ole sen parempaa (oinami) no siinähän menisitte ilta pusutelles ja yhdessä olessa (♥) Lauantaina me tehtiin pitsaa ja käytiin niinalla katsomassa mindy:ä <3 myöhemmin illalla katottiin talenttia ja meidän piti kyllä netan kanssa katsoa viimeinen talo vasemmalla, mutta molemmat oltiin jo nii väsyneitä ettei sitte enää jaksettukkaa ja mentiin nukkumaan. Tänään me vaa mölläiltiin sohvalla ja sekoiltiin, niinku yleensäkki joka päivä jotain vammataan. kummikki annoin sille yhet jouluvalot jne. lähettiin sit siin viidenjälkee siskolle se vei meijät sit asemalle mut juna oli myöhäs kun sen piti oikeesti lähtee joskus 17:54 niin se lähti sitte vasta 18:11  no onneks se toinen junaki oli myöhäs ku olin ylivieskassa vasta 18:53 ja mun junan ois pitäny lähtee 18:48 mut se oli myöhässä ja tuliki vasta 19:05 no sit ku pääsin kokkolan asemalle olin jäätyä siihe pystyyn koska oli kylmä, mut sit tallustelin siin jäässä olles kämpän lämpöön (♥) no siinä me sit hetken aikaa hannankaa puhuttiin viikonlopun tapahtumista ja sitten rupesin tuusailemaan noiden jouluvalojen kanssa, laitoin yhet toho mun tolppaan kiinni siitä on tos kuvaki ja sitte yhet meijän huoneen siihen oven suuhun.. sit rupesin nauraa itekseni koska mun venytys rupes hohtamaan (WTF) kumminki sitten äiti soitti ja mä sille sanoin et laittaa mulle ruoka rahaa ja rahaa että saan lisää noit led- lamppuja .. mutta kummikki ensviikol 3 päivää koulua ja sitte rakasin luokse  <33 ja sitte 5 päivä meillä onkin jo 1v ja 5kk♥ ja ei kauaa nii joululoma joka kestää siitä 21-7.01.2013 uuh jeah (♥) mutta nyt meen kattoo tota ihmeleffaa joten heippa murmelini  <33
 ps. ikävä jo kultaa <33
 ♥:lla jasujj


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti