14.2.2012

All i want 4 valentine is u...♥


S i i s , H y v ä ä , Y s t ä v ä n p ä i v ä ä !
Jei! tänään on ystävän päivä sori oli aika laimee,
mutku en tykkää tästä päivästä,
mä jään aina ilman kaikkee lämpöö ja sille :c
siis niinku etten voi varmaa ikää viettää,
ystävänpäivää rakkaan kanssa.

(mä olin niin kateellinen ku Mun kaveri meni,
sen rakkaan luo tänää ;___;
ja sitku katto tänää mun toista kaverii ja sen poikkista :cc)

Mut joo meil oli tänää koulus väri- ja halipäivä! ♥
huomenna saahaan tietää kuka voitti hali kisan:o
oisin ikuisesti onnelline jos voittaisin sen taas o___o♥
mut ei kai täs tää päivä meni vähä tyhymästi,
kävin halaa varmaanki kaikkia meijä koulusta,
tai no en ihan ainakaa, 3 oppilasta en halannukku ne ei antanu halata.
mut sitte joskus se menee kait paremmin.
sain sonjalta sellasen kivan kortin,
ja sit siltä ja soffelta yhteisenä lahjana,
MUFFINSSIN ;___; olin ikionnellinen sain ruokaa
sitte mirvalta sain kismetin ;33♥

Mut viimenen ystävänpäivä yläasteella ollessa!
en jaksa kirjottaa enempää jote see ya!
♥:lla Jasu
(btw laitoin ton paavopesusieni kuvan tarkotuksella kahesti)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti