12.2.2012

~ Wuuuut?

eeMitäs en ole muuttunut 7-9 lk yhtään c:
joo siis päätin nyt tehä tälläsen jännän,
blogauksen siitä miten oon muuttunu :s

eli siis toi eka kuva on siin seiskan keski vaihees,
mul oli ruskee puoli pitkä yli olkapäiden :o

Toi toinen on sitte siin kasil jolloin mulla oli kirkkaan,
violetit ja oisko ollu just ja just olkapäille ulottuvat, josta sitten leikkasin lyhyet.

Viimeinen kuva on nyt miltä näytän tällähetkellä yhdeksännellä.
eli on blondit ja sinistä ja olkapäille toiselta puolelta ja toiselta siili.

Hiusväri ja hiusten pituus on kyllä muuttunut tänä vuonna aika useasti c:
Monesti on myös vaihtunu hius tyyli jote monenlaista piiskaa on ollu.
Hiusvärein on ollu,Blondit,musta blondit,musta siniset,pinkki vihreet,pinkki blondit.
puna mustat ja muita joita en jaksa luetella nyt x3
joten nyt pistän jotakin random kuvia.

tykkään olla alasti x3
tälläset mul oli mun rippijuhlissa :o
wut .___.

Mä tein täydellisen Frontside ollien!
Mut nyt jätän teijät rauhaan näiltä karmeuksilta,
ja rupean valistamaan aivojani seitsemällä veljeksellä -...-
joka pitäis olla luettuna tiistaiks,
ja kuuntelen täs Frontside ollie:ta ? joten Mikä tässä
on nyt mennyt väärin x33 bye!
♥:lla Jasu



5 kommenttia:

  1. kannnattaa kuunnella fronside ollieta.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joo oon miettiny nyt vaivaset 3h miks kuuntelen sitä x3

      Poista
  2. Ihanii noi sun hiustyylit ! oaaw :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih kiitus ,___,♥ oon nyt ajatellu et värjään pinkiks ja ala otsiksen mustaks 83

      Poista