2.2.2012

~welcome to my days.

Nyt tulee tämmöne vähä vajaa viikko postaus.

Maanantai:
 Hmm maanantai alko iha normisti niinku muutki päivät,
Kunnes tyypit rupee vähä vittuilee perjantaista.
no sitte päästiinki Biologian tunnille (ihmisbiologian) ft. Lotta♥
no meitä ei sitte toki vamottanu ja me sit piirrettii mun yhtee vihkoo kaikkee jännää
ja kirjoteltiinki.
Eli perus maanantai vitutus.

Tiistai:
Tiistai oli "tavallaan" siinä missä muutki päivät,
koska vittuilua kuulee joka päivä.
No sitte tiistaina meil oli ruotsia♥
joka on vitu perseestä vieläkö vitutti.
no sit sain ruotsin tunnil kuulla kivoja juttuja ni,
eiköhän menny hermot ja sanoin vaan sarille et:"vittu mä lähen täält"
sitte lähin siit ovest itku kurkus.
ope vaa oli tuuminu et "kummallista käytöstä tuo"
sitte sari lähti mun perää.
No eikai sitte muutako vitun nopee karkuu ja piiloo c:
sari txt lotan kaa sillo tunnil et voiks se sit tuua meijä tavarat ni
se ei saanu tuua niitä, no me oltii nii gangstereit et haettiin ne sielt.
samalla välkäl se ope tuli meille ragee jtn.
Viimeisellä tunnilla oli musiikkia jolloin se ruotsin opettaja toi,
minulle ja sarille Jälkkä laput.
Mulle se oli kirjottanu et:
"luvattomasta tunnilta poistumisesta ja huonosta kielenkäytöstä puhuessa"
eli 60 min jälkkää 9.2 ja sitte 20 min korvaamista 6.2
että sellane tiistai.

Keskiviikko
ollu tähän asti viikon toisiksi inhottavin päivä.
tiistain jälkee.
Oltiin tutustumassa meidän ihanaan lukioon ♥
mut siin meni onneks matikka ja opo c:
no mut ei koulu päivästä enenpää.
Kun pääsin kota mä olin hirvee väsyny ja nälkänen (kuten aina)
joten kuorin itelleni päärynän ja laitoin kahvia.
Päärynän sitte pilkoin ja laitoin kuppiin.
Mun piti kyllä lämmittää se kahvi siellä mikrossa mut sinne,
menikin sitte se päärynä. (ei maistunu hyvälle)
sitte otin hirveesti kemotus kuvia.

Tänään
On ollu ihan normaali päivä,
 jos ei lasketa suurenmoista vitutusta matikan tunnilla.
ja sitä et joku hassun näköne sossutäti tahto puhua munkaa♥
mut siin meni maantiedon tunti jutellessa
sen muijankaa.
mut nyt en jaksa selittää mitää.

Huomenna
Liikuntaa jossa ehkä luistelua
ja sitte,
Menen netalle.
Mutta en tiiä meenkö vasta kolmen linkul vai sitte yhen linkul.
no se nähään sitte huomenna c:
Mut postailen lisää sitte vklp jälkeen♥

♥:lla Jasu



1 kommentti:

  1. Mun piti kyllä lämmittää se kahvi siellä mikrossa mut sinne,
    menikin sitte se päärynä. // haa osaan niin kuvitella ku oot luullu ottavas sieltä sen kahvin ja saanu kätees kulhollisen lämpimiä päärynöitä ja sit oot toisessa kädessä kylmä kahvikuppi miettiny että ''mitä vittua'' XD

    VastaaPoista