17.2.2012

this is expected.

Tämä viikko♥
 
Tässä viikossa on ollu jotain aiva kummallista?
 tajunnu et kaikki on mulle tärkeitä,
tapahtu sitten mitä niin ne on mulle rakkait ;___;♥
Ne on ihmisiä joita ei koskaan halua menettää!
 
Varsinki Sari on ollu mulle aina iha hirvee tärkee
Me tehään kaikkee hienoo yhes ja sit kärsitäänki niistä!
Ei kaikkii uhmaa opettaji,
varsinkaa lähe Natsi-Seijan tunnilta mun perää :3
mun pitäis kai tehä joskus kunnon kaveri postaus 
ja muuta mukavaa :)
Mutta saa ehotella millasia postauksia rupeen tekemään :p

Mut tänää oon varmaa netalle koko päivän silleee:
"vähä sä oot kaunein"
"sun mystisen vihreät silmät ja lempeä hymys ei lähe musta koskaan."
Mutta tänään Rakasille ja lauantaina ouluun med. Alli,Netta,Eve ja Jesse?
Mut nyt jotaki kuvia:
mah frend♥

Krisse ja jerppu♥
Virneellä läpi elämän♥

2 kommenttia: