28.2.2012

~i´m fucking nolife

10 totuutta minusta:
1. kaverit on elämä.
2. ..ja musiikki.
3. oon sosiaalinen ihminen.
4. minulla on todettu masennus.
5. oon turhan ujo uusien ihmisten seuras.
6. tykkään tytöistä O___O
7. ..ja mulla on tyttöystävä
8. rakastan uusia asioita ja niiden yrittämistä.
9. mul on vitu huono itsetunto.
10. pelkään eniten yksinjäämistä ja menettämistä.


9 asiaa jotka haluaisin sanoa yhdeksälle eri ihmiselle (alkuun henkilön nimen ensimmäinen kirjain):

1.N:oot ihanin ihminen minkä tiiän ja siks mä rakastanki sua eniten,
 luv youuu forever ja tää kestää rakas♥
2. N: oot tärkee ja haluisin nähä sut nopee ja oot huippu tyyppi ja sillee :3♥
3. T: teit mun elämästä helvettiä ja silleen. vihaan sua, kaikel rakkaudel c:
4. H: oltiin sillon joskus vitun läheisii, mut sit erkaannuttiin koska olin kusipää ja oon pahoillani siitä. mut sä oot päässy siitä näköjään yli, ja oon siit tosi ilonen samoin ku siitä et ollaan taas lähennytty, oot tärkee.

5. H: olit ekan viikon ajan kiva ku tutustuttiin, mut sitte tajusinki et oot hullu
ja semmone joka ei ansaitse mun ystävyyttä
6. R:  mekää ei puhuta kovi usei mut oot silti hirmuhirmu tärkeä mul, ja oot mun möhkis rakasi.♥

7. J: no sä jaksat kuunnella ja auttaa mua ja sitte sä oot mulle
hirmutärkee ja oot mu apina. c:

8. S: Sä oot ihana ja kaikkee ja onneks tutustuin suhun ja en tiiäkkää mitä
tekisin ilman sua oot tommone hulehtivainen ja kaikkee♥
9. K:Sä oot tommone mu rakast tappi ja sunkaa on mahtavat jutut ja kaikkee
Ja musta tulee sun tulevien lasten kummi terveisiä vaa ;).

8 ihmistä, jotka merkitsevät sinulle paljon.
1. Netta
2. krisse.
3. Sonja.
4. Riina.
5. Lotta.
6. HerQ.
7. Minna.
8. kaikki ihanaat.


7 asiaa, jotka pyörivät mielessäni:
1. yhteishaku
2.Netta
3. päänsärky
4. viikonloppu
5.masennus
6.kesä
7. ...koulu

6 asiaa jotka teen ennen nukkumaanmenoa:
1. otan piilarit pois
2. dataan
3. pesen meikit
4. käyn suihkus
5. pesen hampaat
6. kirjoitan

5 biisiä joita olen kuunnellut lähiaikoina paljon:
1.
Asking Alexandria - A Prophecy
2. Alesana - Seduction
3. -
4. -
5. -

4 vaatekappaletta jotka minulla on päälläni:
1. musta huppari
2. h&m:n toppi
3. pillit
4. lakki


3 tapaa saada sydämeni:
1. pitää olla semmone niinku netta♥
2. oma itsesä.
3. ja sit viel niinku netta

2 asiaa jotka haluan tehdä ennen kuin kuolen:
1. haluun matkustella paljo
ja nähä kiwwoooi tyyppei ja sillee ;___;
2. et kaikki olis hyvi ettei tarvis kuolla onnettomana
1 tunnustus:
1. koen erittäin suurta itseinhoa ja se on hyvin maahanpainavaa+ syytän
itseäni kaikesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti