29.1.2013

Apina lasihäkissä.









mitäs mä tänään oon tehny EN MITÄÄN. koska en mennyt kouluun. eikun kävin kaupassa ja sitte vaan napsin kuvia ja nyt illalla huomasin että olin unohtanut jäätelöni reppuun sulamaan XDDD ei kiva mut se maistu oudolle tiiättehän te semmoset mehujäät jotka on palloin jossai purkis? nii sellanen sit suli mukavasti päivän mittaan siellä. :cc surullista :c myöhemmin jos en saa unta jatkan frendien katsomista ja juon kahvia :c onneks kohta on taas perjantai ja pääsee murun tyköhön mut varmaan ollaan reisjärvellä?muuten värjäsin eilen hiukset tumman violetiksi.kummikki tuntuu pahalta ku oma pikku sisko on surullinen ku ei oo nähny mua se kirjotti laulunki josta laitan sit sanoi toho ihan loppuun huomenna pitäis mennä Nupolle </33 en tykkää yhy kaikki ne vaa ahistelee minua :c...mut kymmenen aamu aaah <3  mutta ei mulla muuta näkemiin ihanat lukiat ja muut omenapojat :3♥

peppi:

kukat ei kuki enää puis kun et ole tääl,
sua nää en ku kokkolas asut ,
et vastaa viesteihin ja se mua itkettää,
oon surullinen ku ihanaa siskoani en nää enää ,
sisko parhain oot mulle elämässäni.

1 kommentti:

  1. Itehän oon tiistaikännissä:-----------D Huomenna kouluun iha sikapirteeenääää<!

    VastaaPoista