21.1.2013

Haaste!

4506596201_7301fda69d_b_large

Joo eli sain haasteen kahdelta henkilöltä netta ja jassi ja tarkotushan on kertoo itestää 8 asiaa, ja lopuks haastaa muitaki tekee sama :3 

♣ eli siis eka fakta on se et kaikki luulee että olen aina pirteä ja kestän kaiken ja niin, mutta todellisuudessa tuo hymy ja iloisuus on opeteltua ja olen oikeasti todella herkkä ja hyvin surullinen persoona
♣Minulla on sinäänsä todella vähän kavereita ja ystäviä mutta viihdyn hyvin yksinkin ja minulla on maailman ihanin tyttöystävä.
♣ Olen välillä todella onneton ja itken paljon, kun tunnen olevani turha ihmisenä.
♣Minulla on maailman ihanin pikkusisko Peppi ja sitten maailman ihanimmat siskonlapset, he piristävät minua silloinkun näen heitä c:
♣en harrasta tällä hetkellä yhtääm mitään muuta kun kämpillä dataamista
♣ opiskelen kokkolan parturikampaaja puolella ensimmäistä vuotta, siksi suuri vaikutus entiseen sosiaaliseen elämäänikin.
♣ Vaikka minulla on tyttöystävä joka tekee minut onnelliseksi niin en tunne aina olevani onnellinen.
♣Minulle lupaukset on kaikki kaikessa, jos minulle lupaa jotain on myös parempi pitää se lupaus tai kannan kaunaa siitä hyvin pitkään.

haastan:
life's a bitch

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti