13.1.2013

You belong with me




söpö facebook 


Heippa hei! Mitäs minun viikonloppuun kuuluu. Söpöstelyä, itkua, naurua ja kaikkea muuta     eli siis täysin normaali viikonloppu paitsi se että rakas oli täällä. Pahaltahan se tuntui saattaa kulta asemalle, parit kyyneleetkin siinä tuli, en vain olisi halunnut päästää häntä pois. eilen käytiibn murunkaa kaupungil siel me vaa chillattiin sitten joskus neljän aikaan mentii lidl:iin ostaamaan meil ruokaa. muöyhemmin katottiin joitaki leffoja joide nimiä en ees muista -.....- kummikki mentii joskus 3 aikaa nukkuu. Aamul heräsin siihen kun mussu herätti mut väsytti aivan perkeleesti :c sittevaa chillattii tääl mun luon siihe asti ku sen piti lähtee pois..No huomenna sitten kouluun ja alkaa kova odotus et olis jo vklp.. Hope so Kohti suonenjokea♥ ainakin äiti on luvannu :33heippa murut

2 kommenttia:

  1. Mulla ois sulle haaste mun blogissa ;)

    VastaaPoista
  2. http://weallgoalittlecrazysometimes.blogspot.fi/2013/01/haaste.html <- oon ihana ja haastoin sut♥

    VastaaPoista