30.1.2013

Mä revin mun sydämestä Amorin nuolen Mut mä luulen et se on niin syväl et mä kuolen









tänään olen vain ahdistunut koulussa... sain 2 kirjallisen varoituksenkin :)) tosi hienoo hei no enhän minä oikestaan voi sille mitään että minulla on migreeniä : / kävin tänään nuorisopolillakin lääke annostusta laskettiin 2 tablettiin illalla.... no kumminkin kohta on perjantai ja näkee muruakin taas <33 se vähä aikaa soitti mulle ja sano et se vaan halus kertoo että se rakastaa mua ... aaaw se on niin ihana <33 mun pitäis ladata kappaleita puhelimeen ja käydä suihkussa ja emt .. kohta alkaa asiakaspalvelu ja mulla ei nyt ainakaan ole asiakkaita vapaaehtoiset saa ilmottautua :3 voisin vaikka huomenna vaivautua kuvailemaan tuonne jonnekkin pyllyyn koska nyt en tuon lumimyräkän takia oo lähteny mihinkään muualle kuin kauppaan.. hyrr siellä on aivan liian kylmä ja liian paljon lunta 3: mutta nyt menen heippa pulla poikaset.♥

1 kommentti:

  1. aaww oot nii järettömän sulone !!! <33 ja ootte ihania netan kaa muwäwä :33 oon tosiaan jo piemmänki aikaa blogias lueskellu ja vaikutat iha mahtavalta ihmiseltä! ja okeijoo ei mul muuta ollu, meen nyt sängyn alle häpeemään tätä kommenttii, moi.

    http://enoohomo.blogspot.fi/

    VastaaPoista