31.1.2013

I wish that I could fly way up in the sky like a bird so high.







moikka kaikki, nyt kyllä pisti vituttamaan eräs henkilö se kohtelee mua kun tuhkaa ja on hyvin vittumainen ja ärsyttävä mikäs sen mukavampaa </3 kyllä jotkut ihmiset saa mut raivon partaalle mua suoraa sanottuna ärsyttää sen lapsellinen käytös <3 ... olen tänään myös pohdiskellut syvällisiä itsekseni miten voin tuntea itseni yksinäiseksi, mikä tässä elämässä tekee sen että tunnen olevani yksin, kaikesta huolimatta? Ja kaiken lisäksi olen miettinyt mitä rakkaus minulle merkitsee, mitä netta minulle merkitsee. Rakkaus auttaa minua jaksamaan, se antaa minulle toivoa. Netta on minun päiväni päiväni paranee monella kymmenellä  tuhannella asteella kun puhun sille, hän auttaa minut päivästä toiseen, hän saa minut tuntemaan itseni rakastetuksi, hän on kaikkeni. Onko rakastetuksi tulemisen tunne ohimenevää vai pysyyköse? katoaako se samalla lailla kun love teksti peilistä? - minusta rakkaus ei katoa noin vain eikä se tunnekkaan.  asiasta toiseen aiheeseen.. se että pelkään itseäni omaa mieltäni on outoa ? mikä senkin aiheuttaa? mulla on niin älyttömän levotonolo. Mutta kumminkin HUOMENNA on perjantai kotia kohti siis ja näkee rakastakin ;_____;<3 eipä mulla oikein muuta heippa mössykät! <3 olette kaikki minulle tärkeitä! <3 pistäkää kommenttia jos tulee jotakin parantamista tai haasteita tai kysymyksiä minulle c: kiitos jo etukäteen ! :)

10 kommenttia:

  1. Oikeesti kun voi olla taidokkaita noi sun kuvat! : )

    VastaaPoista
  2. ihania nuo sun kuvat c: ! oot muutenki kaunis ja sul on kiva blogi (:

    http://miwaaaw.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaw kiitos ;__; jaja käyn lukemassa blogiasi :3

      Poista
  3. woow, ihanat hiukset hei + mahtavia kuvia ! + uus lukija c:

    rainbowducksrevenge.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos;__; ihanaa lisää rakkasita lukioita c: jaja käy kurkkaamassa blogiasi ja ehkä myös liittymässäkin c:

      Poista
  4. Minulla on haaste sinulle blogissani! c:

    VastaaPoista
  5. kivat kädet XDXDXDXDXD

    VastaaPoista